Sou a: Inici / Hemeroteca / Cicle «Food takes command». Arquitectura i menjar

Cicle «Food takes command». Arquitectura i menjar

Conferències vinculades a l'assignatura optativa intensiva del mateix nom, del 16 al 24 de gener. Escola Sert, plaça Nova 5, Barcelona.
Cicle «Food takes command». Arquitectura i menjar

L'ETSAV us convida al cicle de conferències que tindrà lloc a l'Escola Sert (COAC, plaça Nova 5, Barcelona) els propers dies 16 al 24 de gener, de 10:00 a 11:00h, vinculades a l'assignatura optativa intensiva

Food takes command
Arquitectura i menjar

Menjar és, segurament, el principal motor de les activitats humanes. Els éssers humans mengem per viure, sens dubte; però també és cert que vivim per menjar. És evident que el menjar és una activitat cultural bàsica i el seu paper en l'organització de l'espai és tan important que gairebé podríem pensar que existeix, de manera espontànea, un urbanisme de l'alimentació i una arquitectura del menjar.

El tema central d'aquest cicle de conferències és comprendre quins usos i transformacions espacials poden ser causats pels aliments; quins canvis urbans genera l'abastiment; quins espais organitza el consum; i finalment, quins efectes genera el menjar a la cuitat i la casa.

Dimecres 16, Mercat i carrer. Eulàlia Gómez, Pere Fuertes
Dijous 17, Recorreguts del menjar. Roger Sauquet. El menjar a domicili. Nuria Ortigosa (1)
Divendres 18, A taula! David Steegmann, Gianluca Burgio

Dilluns 21, Menjar al carrer. Isabel Crespo, Gianluca Burgio
Dimarts 22, Cuina i ciutat. Pere Fuertes, Gianluca Burgio
Dimecres 23, Cuina i ciutat 2. Gianluca Burgio, Pere Fuertes
Dijous 24, Receptes. Estudiants de l’ETSAV

La inscripció al cicle de conferències és gratuït, reservant places al correu .
L'assignatura comença el dimarts 15 a les 10:00h a l'ETSAV.
Els estudiants matriculats podran seguir tot l'horari de l'assignatura a la mateixa Escola Sert
A la seu del COAC, plaça Nova 5, 08002 Barcelona.

(1) La sessió del dia 17 tindrà lloc a la Sala de Juntes de l'ETSAB. Av. Diagonal 649, 08028 Barcelona, a les 9:30h.