Sou a: Inici / Hemeroteca / 7è Networking Talent Day

7è Networking Talent Day

Dijous 28 de març de 2019, UPC Alumni organitza per primera vegada a l'ETSAV el Networking Talent Day (NTD). De 9 a 14 h a la Sala d'Actes.
7è Networking Talent Day

Arquitectura, urbanisme i edificació

El 28 de març, UPC Alumni organitza el 7è Networking Talent Day, l’esdeveniment que facilita el contacte entre les empreses i el talent que es genera a la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC). En aquesta nova edició, l’esdeveniment tindrà lloc per primer cop a l’Escola Tècnica Superior d'Arquitectura del Vallès i estarà dedicada al sector de l’arquitectura, l’urbanisme i l’edificació.

Les trobades dels candidats amb les empreses s’organitzen en grups de 4/5 candidats per torn i tenen una durada de 15 minuts, aproximadament.

Més informació sobre la jornada i el llistat de les empreses participants: https://alumni.upc.edu/ca/carreres-professionals/reclutament/7e-networking-talent-day.