Sou a: Inici / Hemeroteca / JIDA'19 «Call for papers» Jornades sobre innovació docent en arquitectura

JIDA'19 «Call for papers» Jornades sobre innovació docent en arquitectura

S'inicia el "call for papers" (crida pel material adjunt) de la propera edició (2019) del JIDA, que tindrà lloc a l'ETSAM (Madrid)
JIDA'19 «Call for papers» Jornades sobre innovació docent en arquitectura

El Grup per a la Innovació i la Logística Docent en l'Arquitectura (GILDA) organitza, en col·laboració amb l'Institut de Ciències de l'Educació (ICE-UPC), les setenes Jornades sobre Innovació Docent en Arquitectura (JIDA'19), que tindran lloc els dies 14 i 15 de novembre de 2019 a l'Escola Tècnica Superior d'Arquitectura de Madrid (ETSAM). Col·laboren: ETSAM-UPM, la revista "Cuadernos de Proyectos Arquitectónicos" (DPA-ETSAM) i la Fundación Arquia.

El Grupo para la Innovación y la Logística Docente en la Arquitectura (GILDA) organiza, en colaboración con el Instituto de Ciencias de la Educación (ICE-UPC), las séptimas Jornadas sobre Innovación Docente en Arquitectura (JIDA’19), que tendrán lugar los días 14 y 15 de noviembre de 2019 en la Escuela Técnica Superior de Arquitectura de Madrid (ETSAM). Colaboran: ETSAM-UPM, la revista Cuadernos de Proyectos Arquitectónicos (DPA-ETSAM) y la Fundación Arquia.

28 FEBRER 2019
llançament jornades