Sou a: Inici / Hemeroteca / IASAP-BV Conferències: Mosè Ricci

IASAP-BV Conferències: Mosè Ricci

Dimarts, 19 de març, a les 12:30h, a la sala d'actes de l'ETSAV
IASAP-BV Conferències: Mosè Ricci

The IASAP-BV is very pleased to invite you to attend a public lecture by:

El programa IASAP-BV de la Illinois School of Architecture, es complau en convidar-vos a la conferència de:

Mosè Ricci
Habitat 5.0: The Architecture of the Long Present

Tuesday, March 19 at 12:30 am in the Sala de Actes of the ETSAV.
Dimarts, 19 de març a les 12:30 h a la sala d'actes de l'escola.

Mosè Ricci is Professor of Architectural Design and Urban Planning at the University of Trento, Italy. Emeritus of the Italian Republic for Art and Culture since 2003, he is an Italian architect and urbanist. His research examines the relations between landscape, contemporary urbanism, and architecture and concerns ecological performing projects, recycle, resilience, sensitive landscapes design, and ecological urbanism.

Mosè Ricci és professor de projectes arquitectònics i urbanisme a la Università degli Studi di Trento, Itàlia. Emèrit de la República Italiana per a l'Art i la Cultura des de 2003, és arquitecte i urbanista. La seva investigació examina les relacions entre el paisatge, l’urbanisme contemporani i l’arquitectura i s'ocupa de projectes ecològics, el reciclatge, la resiliència, el disseny de paisatges sensibles i l'urbanisme ecològic.

For more information please call at the following telephone number: (+34) 689 256 224.