Sou a: Inici / Hemeroteca / Proves Cangur 2019!

Proves Cangur 2019!

El dijous 21 de març a l'ETSAV, s'organitzen les proves matemàtiques Cangur 2019
Proves Cangur 2019!

Les proves cangur són una activitat matemàtica impulsada per la societat internacional "Le Kangourou sans Frontières" per estimular i motivar una àmplia majoria de l’alumnat i que a Catalunya organitza des de 1996 la Societat Catalana de Matemàtiques.

Quin objectiu té? Amb un format de concurs individual, l’objectiu autèntic del Cangur és que l’alumnat participi i dediqui una estona especial a divertir-se tot resolent els reptes plantejats. Els problemes es basen més en el raonament i l’enginy que en coneixements

A qui va adreçada? Les proves van adreçades a l'educació primària, a 1r, 2n,3r i 4rt d'ESO i a la secundària postoblogatòria.

Cangur 2019