Sou a: Inici / Hemeroteca / Estudiants ETSAV premiats

Estudiants ETSAV premiats

El projecte "Sonríe y Aprende": Premio al Voluntariado de la Mútua Madrileña
Estudiants ETSAV premiats

El projecte "Sonríe y Aprende"  és un programa de l'entitat "Sonríe y Crece" a República Dominicana, on treballen per una educació de qualitat que doni més oportunitats als infants i joves de Sabana Yegua, una petita població prop de la frontera amb Haití. Aquest projecte està recolzat pel CCD des del 2014.

Estudiants de l'ETSAV hi han participat duent a terme activitats de reforç escolar, educació en el lleure, formació de voluntaris locals i activitats de foment de la higiene i la cura personal amb els infants. Properament anirán a Madrid a recollir el premi.

El programa de voluntariat universitari ha estat guardonat en el marc dels "Premios al Voluntariado" que impulsa la Fundación Mútua Madrileña. Aquest premi, dotat amb 5.000 €, també s'ha concedit a altres programes de voluntariat en els que participen voluntaris de diverses universitats catalanes.

Els diners del premi es dedicaran a millorar i ampliar les beques per als alumnes de les escoles de Sabana Yegua.