Sou a: Inici / Hemeroteca / Preinscripció als màsters ETSAV oberta

Preinscripció als màsters ETSAV oberta

Curs 2020-2021

El període de preinscripció online als màsters universitaris per al proper curs 2020-2021 és obert.

Pots sol·licitar l'admissió al MArq fins el 15 de juliol 2020.
El termini per al MISMeC és fins el 15 de juliol 2020
A partir d'aquest curs, també pots accedir a la doble titulació MArq + MISMeC, amb una durada de 3 quadrimestres.

Per a més informació, consulta els webs respectius.

La normativa contempla que als estudiants UPC preinscrits o preinscrites en un màster universitari i que tinguin pendent la defensa del seu TFG en convocatòria extraordinària, se'ls pot concedir l'admissió condicional. L'admissió serà definitiva si s'obté el títol de grau dins del termini màxim de defensa del TFG.

A l'ETSAV es mantenen els terminis de defensa de TFG establerts en el calendari acadèmic.

També estan obertes les inscripcions al Master in Parametric Design in Architecture de la UPC School i que es realitza al Campus de Sant Cugat.
Més informació : https://www.talent.upc.edu/cat/estudis/formacio/curs/200500/master-parametric-design-architecture/