Sou a: Inici / Hemeroteca / IASAP-BV Conferències: Santiago de Molina

IASAP-BV Conferències: Santiago de Molina

Dilluns 6 de maig a les 17.30 h, Sala d'Actes
IASAP-BV Conferències: Santiago de Molina

The IASAP-BV is very pleased to invite you to attend the end of term public lecture:

El programa IASAP-BV de la Illinois School of Architecture, es complau en convidar-vos a la conferència fi de curs:

Santiago de Molina
The House of Everyday

Monday, May 6 at 5:30 pm in the Sala d'Actes of ETSAV.
Dilluns, 6 de maig a les 17:30h a la sala d'actes de l'escola.

Santiago de Molina és arquitecte (ETSAM, 1997) i doctor arquitecte (UPM, 2001) amb una tesi sobre "Collage i arquitectura" per la qual va rebre el premi extraordinari de doctorat de la UPM. És fundador de Múltiples Estrategias de Arquitectura. Ha col·laborat en el període del 2001 al 2007 amb Rafael Moneo, on ha participat en diferents projectes entre els quals podria destacar-se la direcció d'obra de l'Hospital Matern Infantil de O'Donell, a Madrid. Anteriorment ha col·laborat, entre d'altres, amb Francisco Javier Saénz de Oiza. Actualment és professor a la Universitat San Pablo CEU de Madrid.

Santiago de Molina is an architect (ETSAM, 1997), and a PhD cum laude (UPM, 2001), with a doctoral thesis about `Collage and Architecture´, awarded with the extraordinary prize of PhD studies of the UPM. He is Principal and Founder of Múltiples Estrategias de Arquitectura. He works both as a practicing architect and a professor. Since collaborating in Rafael Moneo’s studio from 2001 to 2007, he maintains his own practice. He is currently teaching design studios at the San Pablo CEU University of Madrid.

arxivat sota: , , ,