Sou a: Inici / Hemeroteca / L'ETSAV a la XI Biennal Alejandro de la Sota

L'ETSAV a la XI Biennal Alejandro de la Sota

Obra premiada a la categoria d'Espais exteriors 2019
L'ETSAV a la XI Biennal Alejandro de la Sota

El passat dijous 25 d'abril, va tenir lloc a la Demarcació de Tarragona del Col·legi d'Arquitectes de Catalunya, l'acte de lliurament de premis de la:

XI Mostra d'arquitectura de Tarragona
Biennal Alejandro de la Sota i Cinquè Premi Alejandro de la Sota

Formen el jurat, els arquitectes Lluís Clotet, Carles Enrich, Blanca Lleó i, designada per la Fundación Alejandro de la Sota, la seva directora l'arquitecta Teresa Couceiro.

Del 25 d'abril al 26 de juny de 2019 es pot veure l'exposició de la XI Biennal Alejandro de la Sota, Mostra d’Arquitectura de Tarragona, a la sala d'exposicions de la Demarcació de Tarragona del Col·legi d'Arquitectes de Catalunya.

Salou d'Estiu. Prova Pilot

Premi ex aequo en la categoria d'Espais exteriors
Espais urbans, parcs i jardins, intervencions en el paisatge i urbanisme

«Per la manera com s'ha modificat radicalment la relació entre automòbils i vianants en un espai públic, mitjançant uns pocs elements molt econòmics. Amb pintura, bidons aprofitats, pals de fusta i fluorescents, es proposa una nova ordenació del carrer que es pot anar transformant amb la mateixa facilitat amb que s'ha muntat. Per la seva component lúdica que convida a dialogar amb la intervenció tot inventant nous jocs i reglaments, el jurat considera atorgar el premi ex aequo d’aquesta categoria a “Salou d’Estiu. Prova Pilot” a Salou.»

Núria Salvadó, Inés de Rivera, Daniel Lorenzo i Roger Sauquet, arquitectes d'HABITAR grup de recerca UPC & Rumlab, Escola Superior d’Arquitectura de Reus de la Universitat Rovira i Virgili.

[Més informació aquí]

arxivat sota: ,