Sou a: Inici / Hemeroteca / Vincent J. Scully

Vincent J. Scully

Exposició bibliogràfica i tribut a la Biblioteca ETSAV, fins al 15 de juny
Vincent J. Scully

Fins al 15 de juny es pot visitar a la Biblioteca l'exposició bibliogràfica i tribut a Vincent J. Scully

Vincent Joseph Scully, Jr. (New Haven, Connecticut; 21 d'agost 1920-Lynchburg, Virginia, 30 de novembre 2017) fou historiador de l'arquitectura dels Estats Units, professor emèrit d'història de l'arquitectura a la Universitat de Yale i autor de diversos llibres sobre la matèria..

L'exposició està formada per una trentena de documents de diferents biblioteques universitàries o especialitzades i un dossier bibliogràfic amb la resta de la seva producció, recopilat directament a les biblioteques de les universitats de Yale i Harvard.

A més a més també es poden llegir dues entrevistes fetes expressament per aquesta ocasió a dos dels seus antics estudiants, l’historiador Neil Levine i l’arquitecte Robert A.M. Stern.