Workshop Henri Quillé

31/05/2019

Del 14 al 20 de juliol 2019 a Formentera, en el marc de l'Escola d’Estiu a les Illes Balears

En el marc de l’Escola d’Estiu a les Illes Balears es presenta:

Henri Quillé.
Quan l’actitud esdevé arquitectura

Aquesta edició del taller d’estiu vol reprendre un capítol que ha passat desapercebut en la història recent de l’arquitectura: l’estudi crític de l’obra d’Henri Quillé a Formentera; i incideix en qüestions com l’arquitectura moderna, atemporal i autosuficient; el mite de l’illa mediterrània i la sostenibilitat.

Un programa multiformat que consisteix en un taller intensiu d’estiu, un seminari i una exposició; i que inclou conferències de Carles Oliver, Curro Claret i Amadeu Santacana; relats sobre l’arquitectura i els recursos de Formentera per part de Marià Castelló, Tanit Quillé i Som Energia Eivissa; una introducció a Broner i Sert per part d’Elena Ruiz (MACE); i les reaccions de Roger Tudó (prof. ETSAV-UPC, HArquitectes) i d’Antoni Ramon, professor de l’ETSAB-UPC.

Comissariat i dirigit per Guillem Aloy, Toni Gelabert i Tomeu Ramis.

Més informació al web: https://quilleformentera.wixsite.com/website?utm_medium=website&utm_source=plataformaarquitectura.cl

Dossier informatiu del workshop