Sou a: Inici / Hemeroteca / 4a edició Master en Parametric Design in Architecture

4a edició Master en Parametric Design in Architecture

Inscripcions obertes, 100% docència en anglès. UPC School a l'ETSAV.
4a edició Master en Parametric Design in Architecture

El màster en Parametric Design in Architecture (MPDA) és un programa internacional ofert per la UPC School a l'ETSAV que busca ensenyar i explorar l'eficiència tecnològica. MPDA està orientat a la integració d'eines computacionals i tecnologia de fabricació digital en sistemes de construcció i disseny arquitectònic.

A l'edició 2018-2019, sota el lema Lighter, Stronger, Faster, els estudiants van afrontar els seus projectes amb l'objectiu de la reducció del pes de les estructures però mantenint un alt rendiment a través de la contribució activa de cables i de la mateixa membrana de l'estructura.

Es van desenvolupar 3 prototips funcionals de closques reticulars elàstiques a partir de perfils inicialment recte i plans de GFRP i amb una cobertura tèxtil. Les closques tenen el mateix perfil de fibra (circular de 20 mm) i cobreixen una llum similar.

Fotografies: màster MPDA, fotògraf: Andrés Flajszer

Informació i inscripcions obertes a https://www.talent.upc.edu/cat/estudis/formacio/curs/200500/master-parametric-design-architecture/