Acord de Junta d'Escola

29/10/2019

Acord de la Junta d'Escola Extraordinària del dia 29 d'octubre de 2019

La Junta d'Escola de l'ETSAV, reunida en sessió extraordinària el dia 29 d'octubre de 2019 a les 10:30 h

Acorda:

La Junta d'Escola, com a resposta a la demanda del Claustre de 23/10/2019 de facilitar la mobilització dels estudiants, aprova per unanimitat  la modificació del calendari del Grau en Arquitectura y Grau en Estudis d’Arquitectura permetent l'ampliació enguany del període docent dels quadrimestres de tardor i primavera del curs 2019-2020. Es demanarà el vistiplau del Consell de Govern respecte a la possible alteració del període lectiu fins a arribar a ocupar alguns dies del mes de juliol.

Aquest nou calendari absorbirà els dies de mobilització dels estudiants, que seran considerats no lectius fins esgotar la capacitat del nou calendari. A tal efecte, els caps de secció recolliran les necessitats de les assignatures que hagin quedat afectades fins ara i, per altra banda els estudiants notificaran amb la màxima antelació possible, i no menor d’una setmana, les futures convocatòries de mobilització.

Per tal de gestionar el nou calendari acadèmic, es constitueix una Comissió de seguiment amb la participació de la direcció (sotsdirectors responsables) i la Delegació d'estudiants del centre, que estarà en contacte continuat amb les seccions departamentals.
Com a disposició addicional, es declaren els dies 30 i 31 d’octubre com a no lectius i per tant, es suspenen les activitats acadèmiques en aquests dos dies com a conseqüència de la declaració de mobilització amb excepció de les activitats programades prèviament fora de l'aula.

Acord JE -12/2019