Sou a: Inici / Hemeroteca / Acord de Junta d'Escola

Acord de Junta d'Escola

Acord de la Junta d'Escola Extraordinària del dia 29 d'octubre de 2019
Acord de Junta d'Escola

La Junta d'Escola de l'ETSAV, reunida en sessió extraordinària el dia 29 d'octubre de 2019 a les 10:30 h

Acorda:

La Junta d'Escola, com a resposta a la demanda del Claustre de 23/10/2019 de facilitar la mobilització dels estudiants, aprova per unanimitat  la modificació del calendari del Grau en Arquitectura y Grau en Estudis d’Arquitectura permetent l'ampliació enguany del període docent dels quadrimestres de tardor i primavera del curs 2019-2020. Es demanarà el vistiplau del Consell de Govern respecte a la possible alteració del període lectiu fins a arribar a ocupar alguns dies del mes de juliol.

Aquest nou calendari absorbirà els dies de mobilització dels estudiants, que seran considerats no lectius fins esgotar la capacitat del nou calendari. A tal efecte, els caps de secció recolliran les necessitats de les assignatures que hagin quedat afectades fins ara i, per altra banda els estudiants notificaran amb la màxima antelació possible, i no menor d’una setmana, les futures convocatòries de mobilització.

Per tal de gestionar el nou calendari acadèmic, es constitueix una Comissió de seguiment amb la participació de la direcció (sotsdirectors responsables) i la Delegació d'estudiants del centre, que estarà en contacte continuat amb les seccions departamentals.
Com a disposició addicional, es declaren els dies 30 i 31 d’octubre com a no lectius i per tant, es suspenen les activitats acadèmiques en aquests dos dies com a conseqüència de la declaració de mobilització amb excepció de les activitats programades prèviament fora de l'aula.

Acord JE -12/2019