IASAP-BV Conf: Antonio Sanmartin

08/11/2019

Dimarts, 12 de novembre a les 10:30h a la Sala d'Actes

The IASAP-BV is very pleased to invite you to attend the public lecture:

El programa IASAP-BV de la Illinois School of Architecture, es complau en convidar-vos a la conferència:

Antonio Sanmartín
Architecture as/IF Transcription

Tuesday, November the 12th at 10:30am in the Sala d'Actes of ETSAV.
Dimarts, 12 de novembre a les 10:30h a la sala d'actes de l'escola.

L’arquitectura és en els sistemes, en els processos, en els llocs, en el propòsit, en la història, en els programes, en allò que sabem, en allò que ignorem. O bé, passa entre una i una altra d’aquestes matèries, temps, continguts, conceptes i assignatures? L’arquitectura pot no estar ni en els edificis ni en els dibuixos, els models, els pressupostos, les condicions contemporànies, els potencials del programari, ni l’experiència ni la memòria. L’arquitectura potser és el que conté totes les transcripcions. I si no ?. La nostra pràctica, les tasques acadèmiques i la investigació operen on es troba una transcripció. La impressió, la projecció, la memòria / experiència, el transfinit, la intel·ligibilitat i el metàfora funcionen a la base d’una transcripció que esdevé l’arquitectura. Una realitat discontínua és el lloc per a la "transcripció" entre l'ordre de les coses i l'ordre de les idees. Així, l’activitat acadèmica no opera en el món real sinó en una realitat equivalent o equivalent. Tal com afirma LW, utilitzem la paraula “espai” d’una forma similar a quan anomenem una habitació un espai. Tanmateix, l’espai visual només fa referència a una geometria, que és una part d’una gramàtica de la nostra llengua. Conferència en tres parts sobre (I) aZCON i aSZ construït obres i projecte, (II) Desplegament acadèmic i traces i (III) Recerca sobre "Arquitectures AS / IF Transcripció".