Sou a: Inici / Hemeroteca / Presentació treballs TAP PTE-e

Presentació treballs TAP PTE-e

A la Sala Municipal d'Exposicions de la Pobla de Claramunt
Presentació treballs TAP PTE-e

12 estudiants de 4t i 5è de l'ETSAV- UPC, coordinats pel professor Joan Curós, han fet l'estudi i disseny d'un Centre d'Esports a la zona esportiva de la Pobla de Claramunt per a l'encaix de l'equipament a la trama urbana de l'emplaçament proposat.

Les maquetes, plànols i explicacions estan exposades en la Sala d'Exposicions de l'Ajuntament. Ambdues entitats destaquen el model d'èxit d'una col·laboració entre l'Ajuntament i la Universitat, i vol agraïr al professorat i a l'alumnat que hagin escollit el La Pobla du a terme aquest treball d'anàlisi, disseny, estudi, etc. arquitectònic de qualitat.

La presentació del llibre que recull els treballs va tenir lloc diumenge 15 de desembre.

Estudiantat:
Agustín Amor, Víctor Barba, Andrea Barrera, Raúl Cernuda, Isabella Costa, Anna Freixas, Alberto Hernández, Álex López, Albert Pou, Marta Nava, Pau Vilanova, Miriam Wittbusch

Professorat (Taller d'Arquitectura i Projecte TAP PTE-E):
Joan Curós - Professor coordinador. Departament de Projectes Arquitectònics
Marta Adroer - Departament de Tecnologia, àmbit de Tecnologia
Carles Jaén - Departament de Tecnologia, àmbit d'Estructures

La exposició està oberta al públic de dimarts a dissabte de 2/4 de 6 de la tarda a 2/4 de 8 del vespre, fins al 28 de desembre.