Sou a: Inici / Hemeroteca / Concurs Carpeta UPC

Concurs Carpeta UPC

fins el 31 de gener
Concurs Carpeta UPC

La carpeta UPC té com a principal objectiu de comunicació projectar la Universitat. La UPC és una institució pública de recerca i d'educació superior en els àmbits de l'enginyeria, l'arquitectura, les ciències i la tecnologia, una institució de referència, plural, capdavantera i compromesa amb la societat.  Atenta a les necessitats i reptes de la societat, és per això que enguany, i per aquesta 17a edició, es proposa que la temàtica que ha d'inspirar els dissenys de la carpeta sigui l'emergència climática.

Per escollir la proposta guanyadora, el jurat seleccionà com a màxim 6 propostes finalistes a partir dels criteris de selecció següents:

• Adeqüació de la proposta a la temàtica del 17è concurs: l'emergència climàtica.
  • Qualitat del disseny gràfic aplicat al producte CARPETA.
  • Capacitat de projectar la imatge i la marca de la UPC.

Les propostes seleccionades participaran en la votació popular oberta a tota la comunitat universitària de la UPC (PDI, PAS i estudiantat).

Es poden presentar propostes fins el 31 de gener

Per a més informació: