Ajudes a l'estudiant Arquia

13/01/2020

inscripcions fins el 6 de març

Arquia Social porta a terme el programa Ajudes Arquia Social a l'Estudiant, sota els principis d'igualtat, mèrit i aptitud, per tal de facilitar els mitjans per permetre l'inici i la continuació dels seus estudis d'Arquitectura a aquelles persones que, per la seva situació actual, tenen dificultats en l'abonament de el cost dels seus estudis o necessitats especials.

S'adjudicaràn 50 ajuts a la matrícula per a estudiants dels estudis universitaris conduents a l'títol d'Arquitecte amb la finalitat de fomentar la formació en l'àmbit de l'Arquitectura, mitjançant el suport als estudiants d'Arquitectura que es trobin amb dificultats econòmiques per poder assumir el cost de la matrícula i que no hagin estat beneficiaris dels ajuts oficials oa aquells estudiants que requereixin necessitats especials, per tal que puguin iniciar o continuar els seus estudis.

Per a més informació: https://social.arquia.com/es-es/personas/ayudas-estudiantes/convocatoria2020/