Sou a: Inici / Hemeroteca / Arquitectura UPC, la 21a millor del món

Arquitectura UPC, la 21a millor del món

Segons el «QS World University Rankings by Subject 2020», és també la 9a d'Europa i la 1a d'Espanya
Arquitectura UPC, la 21a millor del món

6 març 2020_ El QS World University Rankings by Subject 2020 destaca anualment les millors universitats del món en àrees de coneixement concretes, basant-se en la qualitat acadèmica, la qualitat de l'ocupació i l'impacte de la recerca. L'àmbit d'arquitectura de la UPC es posiciona com a 21è del món, novè d'Europa i primer d'Espanya.

L'escola d'arquitectura de la University of Illinois at Urbana-Champaign, que té instal·lat a l'ETSAV el seu programa internacional IASAP-BV, ocupa la posició 50 del mateix rànquing.

QS Top Universities, responsable de la classificació, és un avaluador de referència per a estudis universitaris. A banda del lloc 21 del món en la disciplina d’Arquitectura  —8 posicions per sobre de l'any anterior—, la UPC destaca en el rànquing en el camp de l’Enginyeria i Tecnologia, on passa del lloc 85 en l’edició 2019 del rànquing al lloc 76 d’enguany. La Universitat també se situa entre les 25 millors universitats del món en la disciplina d’Enginyeria Civil i Estructural, mantenint-se en el lloc 23 del món.

+ info: Sala de premsa UPC