Sou a: Inici / Hemeroteca / Concurso internacional de ideas

Concurso internacional de ideas

110 aniversari de l'arquitecte Félix Candela (1910-2020)
Concurso internacional de ideas

La Fundació Eduardo Torroja amb la col·laboració del Consell Superior de Col·legis d'Arquitectes d'Espanya, la Direcció General d'Arquitectura, Habitatge i Sòl del Ministeri de Foment, i la Universitat Politècnica de Madrid, a través de l'Escola Tècnica Superior d'Arquitectura i de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyers de Camins, Canals i Ports, convoquen un “Concurs internacional d'Idees” per a estudiants amb la finalitat de commemorar els 110 Anys del naixement del famós arquitecte espanyol FÉLIX CANDELA (1910-1997)

El concurs d'idees  previst dos apartats diferents:
  1.- Cartell anunciador, l'aniversari dels cent deu anys del naixement de Fèlix Candela
  2.- Dibuix sobre una de les obres de Fèlix Candela, com a resultat d'anàlisis geomètrica de la seva forma resistent o d'un específic comportament estructural.

Cadascun dels apartats recollits en el punt anterior són independents entre si, podent-se presentar els mateixos concursants a un d'ells o als dos.

Les bases d'aquest concurs també demanen un representant que es faci càrrec de la admissió dels treballs entregats, que en el cas de la nostra universitat ho seran el professor Dr. David Garcia i el professor Ignacio Costales Calvo, que també ofereixen la seva ajuda, per a cualsevol consulta, a tots aquells que hi vulguin participar.

Podeu trobar més informacio a la web de fundacion eduardo torroja