Sou a: Inici / Hemeroteca / Noves eines per la comunitat UPC

Noves eines per la comunitat UPC

PDI, PAS i Estudiantat ja tenen el seu compte Google
Noves eines per la comunitat UPC
  • Tot el personal (PAS i PDI) i estudiantat de la UPC ja té creat el seu compte de Google que li permetrà fer servir les aplicacions Drive, Meet i Chat. Pel que fa a l'actualització del correu UPC a Gmail del PDI, es segueix el  calendari previst.

• Per fer-lo servir no cal tenir cap llicència ni programari instal·lat, són aplicacions que funcionen al núvol.

• Les utilitats que es disposen són:
  • DriveEmmagatzematge, compartició i edició simultània  de documents i eines d'edició de Google.
  • Hangouts Meet (meet.google.com): Permet comunicacions per àudio i vídeo, fer reunions no presencials compartint documents. També permet multiconferències, compartir la pantalla de l'ordinador, convidar nous participants i, fins l'1 de Juliol, la gravació de la conferència.
  • Hangouts chat (chat.google.com) Comunicació instantània. Es poden crear sales temàtiques i fer comunicacions en grup o personals.