Sou a: Inici / Hemeroteca / Concurs DBMC 2020

Concurs DBMC 2020

15a Conferència Internacional amb relació amb la Durabilitat dels Materials i Components.
Concurs DBMC 2020

El comitè organitzador del DBMC 2020, en col·laboració amb el Centre de Cooperació al Desenvolupament, que forma part de l'Oficina d'Innovació i Comunitat de la Universitat Politècnica de Catalunya, BarcelonaTECH, emet una convocatòria per a la primera edició del Concurs internacional de projecte de Cooperació i Desenvolupament, en el marc de la Conferència de DBMC. L'objectiu principal del concurs és fonar suport i reconeixement la participació activa de la comunitat universitària en projectes de cooperació al desenvolupament en el camp de tècniques i materials de construcció sostenible.

Els membres del comitè organitzador del concurs seran el Dr. Joan Moreno, Professor de l'Escola Superior d'Arquitectura del Vallès, delegat pel Comitè Organització del DBMC 2020, i el senyor Didac Ferrer, en representació del GIC.

Aquesta primera edició està oberta a projectes, d'activitats formatives i altres iniciatives relacionades amb la cooperació en països econòmicament vulnerables que contribueixin al desenvolupament sostenible i tinguin en compte la durabilitat dels materials de construcció.

El concurs està oberta a tots els estudiants que formen part de la comunitat universitària en l'àmbit internacional, sempre que estiguin associats a una organització sense ànim de lucre.

El projecte de cooperació s'hi ha de ser a terme entre la data en què es concedeix el prem, 23 d'octubre de 2020, i el 31 de desembre del 2021. El calendari de les activitats relacionades amb el projecte proposat ha de complir el termini d'execució no més enllà de finals del 2021.

Els participants hauran d'enviar un informe, màxim de 4 pàgines, en angles. Aquest informe ha d'incloure el títol del projecte i els membres de l'equip, els detalls administratius de l'organització sense ànim de lucre que dóna suport al projecte i els detalls tècnics del projecte (objectius, antecedents, context, metodologia, aspectes innovadors, pla de treball i pressupost).

Cada participant també ha de presentar un pòster resum de mida DIN-A1 format en les especificacions de les bases del concurs. Podeu trobar els detalls del format requerit al lloc de la web de la Conferència DBMC 2020.

Aquesta convocatòria estarà disponible al lloc web de la conferència a partir de l'1 d'abril de 2020 i el termini per a la presentació és el 30 de juny de 2020.

Més informació a: https://congress.cimne.com/dbmc2020/frontal/StudentsProjectsContest.asp