Sou a: Inici / Hemeroteca / MPDA Open lecture Online: Manuel Jurado

AJORNADA, properament nova data
MPDA Open lecture Online: Manuel Jurado

"X,Y,Z, Past present, future" a càrrec de Manuel Jurado

Podeu seguir la conferència en aquest enllaç: https://meet.google.com/muc-whmb-yfs

El màster de la UPC School que s'ofereix a l'ETSAVdisseny paramètric MPDA, convida a tota la comunitat acadèmica a la conferència de Manuel Jurado.

Manuel Jurado és enginyer geomètric de la UPV (Universitat Politècnica de València) i titulat del màster en geodèsia i cartografia de la UPM (Universitat Politècnica de Madrid).
Va obtenir una beca del departament de sensors remots del Institut Geogràfic Nacional (IGN) i va comenár la seva carrera com a cartògraf a Austràlia, involucrant-se en el desenvolupament de plànols topogràfics i col·laborant amb l'Airborn Research Australia (ARA).

Els seu àmbit d'investigació és la cartografia de muntanyes i el processament de dades LiDar.