Sou a: Inici / Hemeroteca / MPDA Open lecture Online: John Harding

Dijous 28 de maig, 11 hores
MPDA Open lecture Online: John Harding

"Seeking Flexibility in computational design" a càrrec de John Harding

Podeu seguir la conferència en aquest enllaç: https://meet.google.com/axy-rtxa-dwd

El màster de la UPC School que s'ofereix a l'ETSAVdisseny paramètric MPDA, convida a tota la comunitat acadèmica a la conferència de John Harding de la Universitat de Reading, Regne Unit.

google meet

Seeking Flexibility in Computational Design
John Harding

Des de la doble vessant d'arquitecte i enginyer estructural, John Harding ha treballat amb disseny computacional des de fa més de deu anys en pràctiques i acadèmies.
Després de doctorar-se a la Universitat de Bath, va dirigir l'equip de disseny computacional dels enginyers Ramboll de Londres abans de convertir-se en professor d'arquitectura a la Universitat de Reading, Regne Unit. Els seus interessos actuals en recerca es troben en l'evolució interactiva, la cerca de formes estructurals, la programació genètica i l'aprenentatge automàtic per a l'exploració de disseny.