Sou a: Inici / Hemeroteca / Activitats UPCAlumni

Activitats UPCAlumni

Nous webinars pel juny d'UPCAlumni
Activitats UPCAlumni

La planificació del temps d'estudi i del treball personal

Sents que quan has de preparar una sessió de treball no saps per on començar? Necessites eines per organitzar el teves tasques diàries? Et sents desbordat durant el confinament quan has de preparar les entregues? En aquest taller podràs conèixer com funciona l’aprenentatge. Et facilitarem eines per millorar la teva planificació i treure més profit del teu temps, així com consells per controlar l’estrès i l’ansietat que et provoquen les situacions d’avaluació.

Dimarts 2 de juny de 16.30 a 18 hores

Posa a punt el teu CV

Saps com es dissenya un currículum atractiu que mostri el teu potencial? Un bon CV t’ajudarà a presentar el teu objectiu professional i arribar a les ofertes que més t'interessen projectant la teva millor imatge. Reforça la teva marca personal per millorar la visibilitat del teu CV en època de crisi.

Dimecres 3 de juny de 12 a 13.30 hores

Converses d'orientació amb l'arquitecta Ana Bassat

Consells per a prendre decisions de futur que facilitin la cerca de feina i la planificació de la teva carrera professional, tant si estàs acabant els estudis d'arquitectura com si ja t'has titulat.

Dijous 4 de juny de 17 a 18 hores

Supera l'entrevista de treball presencial i en línea

Cerques la primera feina? Busques un canvi? T’has quedat a l’atur? Demana la teva sessió individual i personalitzada per definir objectius professionals, planificar la cerca de feina, redactar amb èxit el currículum, gestionar la carrera professional i facilitar-te la presa de decisions acadèmiques i professionals.

Demana el suport personalitzat de l’equip d’experts en orientació del Servei de Carreres Professionals per correu electrònic a carreresprofessionals.alumni@upc.edu i concertarem una cita per fer una videoconferència.

Dilluns 8 de juny de 16.30 a 17.30 hores

LinkedIn: Optimitza el teu networking en temps de confinament

LinkedIn és la xarxa líder de networking professional. Tens el teu perfil activat en aquesta xarxa; però, el fas servir? Identifica com pots millorar el teu perfil, coneix les possibilitats que t’ofereix aquesta xarxa i integra-la en la teva estratègia digital.

Dimecres 10 de juny de 16.30 a 17.30