Sou a: Inici / Hemeroteca / Cursos CCLAIA

Cursos CCLAIA

Cursos eines informàtiques estiu 2020
Cursos CCLAIA

Com cada final de quadrimestre el Centre de Càlcul de l'Escola Tècnica Superior d'Arquitectura de Sant Cugat del Vallès organitza cursos de formació de diversos programaris i temàtiques.
La tanda d'aquest estiu es durà a terme en format en línia en cursos de 15 hores dividits en 5 sessions.

Les sessions es duran a terme per videoconferència i per a aquells que no disposin de llicència del programari per seguir el curs, hi haurà disponibles equips remots per connectar-vos i poder fer servir el programari tant durant la sessió de videoconferència com fora de l'horari de sessió.

Recordar-vos, que per als estudiants de la UPC, l’acumulació de 30 hores en cursos de formació ETSAV permeten acreditar un crèdit ECTS.

En cas de necessitar un curs en horaris a conveniència, contacteu amb el Centre de Càlcul l’Escola Tècnica Superior d’Arquitectura de Sant Cugat del Vallès (cclaia.suport.etsav@upc.edu  o bé 934011037).

Per a més informació i inscripcions podeu accedir a https://etsav.upc.edu/ca/serveis/formacio-cclaia