Sou a: Inici / Hemeroteca / Premi UPC al Compromís Social

Premi UPC al Compromís Social

Presentació de candidatures fins al 15 de juliol.
Premi UPC al Compromís Social
Si voleu presentar la vostra candidatura ETSAV, les podeu adreçar a
- Miguel Usandizaga  () per les candidatures reslacionades amb l'inclusió
- Joan Moreno ( i ) per les relacionades amb aquests altres 2 àmbits

Els responsables de compromís social de cada unitat són els responsables d'avalar les candidatures i realitzar-ne la presentació.

Per segon any el Consell de Direcció, juntament amb el Consell Social, ha convocat el Premi UPC al Compromís Social, que s’orienta a destacar el valor dels programes, projectes i activitats desenvolupats per la comunitat UPC (estudiantat, PAS, PDI, alumni i personal jubilat) relacionats directament amb el compromís social en els àmbits nacional, estatal i internacional.

En aquest enllaç hi podeu trobar les bases i la resta d’informació.

El reconeixement s’articula en les modalitats següents:

• Compromís social en l’àmbit de la igualtat de gènere

• Compromís social en l’àmbit de la cooperació

• Compromís social en l’àmbit de la sostenibilitat

• Compromís social en l’àmbit de la inclusió

Les candidatures han de fer referència de manera principal a equips de persones, tot i que no s’exclou la possibilitat que siguin a títol individual, i les poden presentar tant persones com unitats de la UPC.

Les candidatures són proposades per les persones responsables dels òrgans de la UPC que representen cadascuna de les modalitats: les xarxes de responsables d’inclusió, d’igualtat, de cooperació i de sostenibilitat de la UPC, els equips de direcció dels centres docents o algun membre del Consell de Direcció, i s’eleven a la Comissió de Valoració del premi. Les persones candidates han de donar el vistiplau a la seva candidatura.