Sou a: Inici / Hemeroteca / Concurs Archstorming per a estudiants

Concurs Archstorming per a estudiants

Inscripcions obertes fins al 30 de setembre
Concurs Archstorming per a estudiants

Archstorming, en col·laboració amb l'ONG Let's Build My School (LBMS) convoca un nou concurs per a dissenyar i construir una escola en la zona rural de Marsassoum, Senegal. Des de l'organització del concurs diuen:

«Ens agradaria convidar els estudiants de la ETSAVallès a participar en el nostre nou concurs, on buscarem projectes per a construir una escola a Marsassoum, Senegal, usant tècniques innovadores amb materials locals.
A més, l'ONG amb la qual col·laborem, Let's Build My School, organitzarà viatges de voluntaris perquè puguin aprendre de primera mà sobre la tècnica constructiva que resulti guanyadora.
Ens agradaria també oferir-los un 10% de descompte en el registre per als estudiants de la ETSAValles».

Més informació al web https://www.archstorming.com/info.html