Sou a: Inici / Hemeroteca / Jornada de Portes Obertes

Jornada de Portes Obertes

Propera edició 17 d'abril 12 hores
Jornada de Portes Obertes

Vols estudiar a l'Escola Tècnica Superior d'Arquitectura del Vallès?

INSCRIPCIONS TANCADES

Les inscripcions per al dia 17 d'abril s'obriran dilluns 29 de març.

INSCRIPCIONS a

i unes hores abans de la sessió rebràs l'enllaç a la sala de GoogleMeet

Deu bones raons per triar l'ETSAV

• Formació enfocada a l'aprenentatge per sobre de l'ensenyament, que fomenta valors, actituds i hàbits de treball.
  • Continguts docents oberts als nous reptes d'habitabilitat, transformació de l'entorn construït i sostenibilitat.
  • Estructura quadrimestral, amb dues entrades anuals al Màster en arquitectura.
  • Docència integrada en els Tallers d'arquitectura i projectes, en Grau i Màsters.
  • Elevat grau d'experimentació en règim de taller: un 40% dels crèdits en el Grau i un 87% en el Màster en arquitectura.
  • Grups reduïts d'estudiants als tallers, amb un nombre màxim de 20 estudiants per grup i professor.
  • Avaluació continuada de les assignatures.
  • Alt rendiment acadèmic, amb una tassa que supera el 80% dels crèdits aprovats en primera matrícula.
  • Programes d'intercanvi amb més de 70 universitats espanyoles, europees, americanes i asiàtiques.