Sou a: Inici / Hemeroteca / MUT a Can Batlló

MUT a Can Batlló

Estudiants i estudiantes de l'ETSAV intervenen a Can Batlló
MUT a Can Batlló

El grup d'estudiants i estudiantes de l'Escola MUT després de 2 intervencions als espais de l'Escola Acàdia a Can Battló, estan preparant noves intervencions.

Arcàdia és una escola de metodologia lliure construïda com una associació, situada a Can Batlló.
En col·laboració amb la cooperativa d'arquitectes Lacol, estan treballant en el projecte d'una futura escola pel 2024.

Les dues actuacions dutes a terme són:
1.- l'anomenada Territori Menut, enfocada en habilitar un espai exterior segur pels infants
2.- la segona, al espai adjaent al local original, pque ha permès a l'escola ampliar-se mitjançant una actuació mínima.

L'actuació plannejada per aquest estiu és l'adaptació i rehabilitació global de tot l'espai disponible.
A part de donar cabuda a l'escola Arcàdia, està previst que permeti encabir, fora d'horaris lectius, altres associacions i activitats de caràcter social situades en el barri de Sants, que ara mateix no tenen espai.

https://ca.goteo.org/project/mut-i-escola-arcadia (fins al 26 de juny per arribar a l'objectiu!!!!)