Sou a: Inici / Hemeroteca / Maquetes ETSAV

Maquetes ETSAV

El taller de maquetes de l'escola elabora la maqueta del Musée del Carnavalet, Paris
Maquetes ETSAV

El Musée Carnavalet PARIS va reobrir les portes el dissabte 29 de maig després de 4 anys d’obres de remodelació de l’edifici i restauració de la col·lecció.

El nou projecte de museu inclou una zona de recepció  i interpretació del contingut de les col·leccions.

Aquest museu ocupa dos edificis diferents (Hôtel Particulier a Paris) separats per un lycée entremig que no permet situar-se al visitant durant la seva visita.

Per aquest motiu es va convocar un concurs per l'adjudicació de la realització d'una maqueta per la recepció del museu, amb la finalitat de situar al visitant i que poguès entendre la morfologia de l'edifici.

El taller de l'ETSAV va guanyar el concurs amb una proposta de maqueta en fusta d’auró.

A començament d’any, la maqueta va ser transportada a París i fa un mes es va instal·lar a la sala. El dissabte 29 de maig el museu va obrir les portes amb la pompositat corresponent a un  museu nacional francès.