Sou a: Inici / Hemeroteca / Neix una nova revista

Neix una nova revista

El departament de projectes de l'ETSAV la presentarà el 8 de juny
Neix una nova revista

L'acte tindrà lloc dimarts 8 de juny al pavelló Mies van der Rohe.

Per assistir caldrà inscripció

Presentació de Cantina, 1r número de la revista del departament de projectes del Vallès, ETSAV.

Just després de totes les activitats de la Setmana d’Arquitectura es presenta el primer número de la revista Cantina, un nou projecte editorial d’àmbit acadèmic del Departament de Projectes de la secció del Vallès (ETSAV, UPC).

El Pavelló Mies van der Rohe acull i celebra el naixement d’aquesta nova proposta en la divulgació del coneixement i el gaudi de l’arquitectura que en les edicions successives serà acollida en altres seus d’agents cultural vinculats a l’arquitectura amb interessos afins.

Cantina, és un plec de 32 pàgines, que recull les transcripcions de les conferències de l’escola amb altres interferències de producció pròpia i altres materials externs. En aquest primer número, per exemple, s’ha transcrit i editat una conversa entre l’arquitecta Maria Langarita i l’artista David Bestué.

Programa de l'acte :
8 de juny, 19 a 20 hores
Presentació institucional: Anna Ramos (Fundació Mies) + Pere Fuertes (ETSAV)
Presentació proposta editorial: Amadeu Santacana
Explicació Cantina: Jordi Mitjans, Anna Sala, Júlia Dubois, Júlia Sabaté