Sou a: Inici / Hemeroteca / Beca Leonardo - Fundación BBVA

Beca Leonardo - Fundación BBVA

Adjudicada al professor de l'Escola Roger Sauquet
Beca Leonardo - Fundación BBVA

Les  Beques Leonardo estan destinades projectes d'investigadors i creadors culturals joves, caracteritzat per una significativa producció científica, tecnològica o cultural.

El professor de l'Escola Roger Sauquet, del departament de projectes Arquitectònics, va presentar el projecte “Arquitectura ante el riesgo climático. Diagnosis de la capacidad resiliente del ecosistema construido del levante peninsular ante episodios de climatología extrema” i la seva és la única beca concedida en el subàmbit d'arquitectura. La beca, d'un total de 40.000€, permet als invetigadors desenvolupar el seu projecte en un termini d'entre 12 i 14 mesos.

En la edició 2021 la Fundación ha rebut 1.274 i se n'han adjudicat un total de 58 beques.

Més informació: