Sou a: Inici / Hemeroteca / Concurs Multi-Confort SAINT GOBAIN

Concurs Multi-Confort SAINT GOBAIN

1r premi de la fase nacional i 2n premi fase internacional
Concurs Multi-Confort SAINT GOBAIN

L'equip format pels estudiants Guillem Quer i Marçal Roure, tutoritzats pel professor Enric Corbat, en l'àmbit de l'assignatura "Arquitectura Bioclimàtica) ha rebut el segon premi de la "Multi-comfort Student Contest 2020 de Saint Gobain".

En la mateixa competició i en l’exercici final de curs de l’assignatura optativa Arquitectura Bioclimàtica impartida pel professor Enrique Corbat els estudiants Carla Mercadé, Víctor Moreno i Carina Oliva ha obtingut el Primer Premi de la fase nacional del Concurs Multi-Confort SAINT GOBAIN 2021 entre els 9 treballs presentats per les 7 Escoles d’arquitectura participants.

Es la quarta vegada que la nostra Escola obté el primer premi en aquest prestigiós concurs fet que avala el compromís i el alt nivell general adquirit pels estudiants de la nostra escola en matèria de sostenibilitat.

Aquesta competició internacional se celebra cada any des de 2005. Actualment hi participen en cada edició més de 2000 estudiants d'uns 35 països diferents.

Per a la 16a edició el concurs plantejava el repte de dissenyar un parc de desenvolupament sostenible amb funcionalitats residencials, educatives i recreatives. l'objectiu era reconvertir la zona post-industrial de Coignet Enterprise a Saint-Denis (França) en aquest parc, tot respectant l'herència història del lloc i les necessitats de desenvolupament sostenible

L'equip va presentar el projecte "Cycle of Life. Podeu veure el contingut del mateix i el vídeo de presentació aquí:

L'ENHORABONA!!!!