Sou a: Inici / Hemeroteca / Norman Foster Foundation Sustainability Workshop

Norman Foster Foundation Sustainability Workshop

La Fundació seleccionarà 10 estudiants per a obtenir una beca per participar-hi
Norman Foster Foundation Sustainability Workshop

La Norman Foster Foundation selecciona a 10 estudiants/es per obtenir una beca per participat a la 1a edició del Norman Foster Foundation Sustainability Workshop, amb la col3laboració del Rolex Institute.

El Sustainability Workshop tindrà lloc del 18 al 22 d'octubre de 2021, a Madrid i sota el lema

¿Cómo puede el sector del diseño cambiar su relación con la sostenibilidad, pasando de la escasez y la limitación a la abundancia y la posibilidad?

El workshop reunirà experts i estudiantat internacionals per explorar solucions sostenibles per a temàtiques com el canvi climàtic, l'ús de l'energia i els recursos, i les implicacions locals i globals.

Els 10 estudiants/es soleccionats gaudiran d'un ajut que cubrirà totes les despeses de transport i allotgament relacionats amb l'esdeveniment durant la setmana que té de durada.
Els estudiants/es col·laboraran amb un grup de mentoria interdisciplinari format per professionals i personal acadèmic.

Interessats i interessades, us podeu descarregar el formulari aquí.

El termini finalitza el 30 de juliol de 2021 [24:00 CEST].