Sou a: Inici / Hemeroteca / Taller UPV-UPC

Taller UPV-UPC

Els mitjans de comunicació se'n fan ressó
Taller UPV-UPC

Les sessió sobre el terreny del taller han despertat l'interès dels mitjans de comunicació:

Del 5 al 10 de Juliol, les Escoles Tècniques d'Arquitectura del Vallès (UPC), Barcelona (UPC) i València (UPV), organitzen el Taller UPV-UPC sobre desenvolupament rural i noves habitabilitats.

Aquest taller compta amb el suport del Consell Comarcal del Berguedà i de l'Associació pel Desenvolupament Rural de la Catalunya Central; i es desenvoluparà parcialment a la comarca del Berguedà.

Els resultats es presentaran el dia 9 de Juliol a les 17:00 al Pavelló de Suècia de Berga.

Després de dues jornades teòriques a l'ETSAV, dimecres 7 el taller trasllada la seva activitat al Berguedà.

Una primera visita a Cal Vidal (Puig Reig), seguida de visites a Vallcebre i Saldes.