Sou a: Inici / Hemeroteca / Workshop Internacional 'Collina con Vista'

Workshop Internacional 'Collina con Vista'

Regeneració de llocs urbans: el sentit dels llocs culturals. Ischia, 6-9 setembre 2021
Workshop Internacional 'Collina con Vista'

Els propers dies 6-9 de setembre de 2021, l'associazione culturale L’isola delle torri, amb seu a Nàpols, convida 2 professors i 6 estudiants de grau i màster de l'ETSAV al workshop que tindrà lloc a l'illa d'Ischia, Itàlia.

Collina con Vista
Workshop internazionale sulla rigenerazione dei luoghi urbani
Il senso dei luoghi culturali

Es tracta d'un taller interuniversitari de caràcter educatiu i cultural que aborda la regeneració de llocs urbans abandonats. En aquesta edició, es treballarà sobre la recuperació dels jardins de Carlo Vanvitelli, al turó de San Pietro a Ischia, des del punt de vista de la intervenció en el patrimoni natural i arquitectònic, la regeneració i recuperació d'un indret amb un impacte turístic considerable. L'objectiu acadèmic és desenvolupar estratègies innovadores, tecnològiques i contemporànies, capaces de combinar aspectes de conservació i salvaguarda de testimonis estratificats amb la inclusió d’instal·lacions artístiques.

El workshop es desenvoluparà en italià/anglès. L'organització ofereix l'allotjament i la manutenció als estudiants i professors, que només hauran de pagar el desplaçament fins a l'illa.
Els estudiants podran reconèixer dos crèdits optatius.

Podeu fer consultes i inscriure-us a: