Unite!4future

19/07/2021

Grups d'estudiants presenten projectes per a millorar la Universitat

La UPC, junt amb altres universitats europees, participa en un projecte d'universitat europea anomenat Unite!.

En el marc d'aquest projecte, a la tardor hi haurà una convocatòria, anomenada "Unite!4future" per tal que equips configurats amb estudiants de les diverses universitats presentin propostes de projectes que ajudin a millorar les universitats de Unite!.

Les propostes de projectes hauran de ser idees concretes, originals i implementables, que aportin valor afegit per a tota la comunitat.

Els projectes no són acadèmics, però estan relacionats amb tots els altres aspectes de l’experiència i la vida quotidiana dels estudiants universitaris als campus.

Es tracta de fer un equip amb estudiants de les altres universitats i presentar la proposta juntament amb un vídeo

Premi: un viatge per tot l'equip a Lisboa a la tardor 2021!

I com et pots reunir amb estudiants de les altres universitats?
escriu un mail a international@upc.edu i t'ho explicaran!