Sou a: Inici / Hemeroteca / Acreditació del Grau en Estudis d'Arquitectura

Acreditació del Grau en Estudis d'Arquitectura

1 al 13 de setembre 2021: Exposició pública de l’autoinforme d’acreditació del GEArq
Acreditació del Grau en Estudis d'Arquitectura

El Grau en Estudis d’Arquitectura de l’Escolta Tècnica Superior d’Arquitectura del Vallès es troba en procés d’acreditació, per aquest motiu s’inicia el període d’exposició publica de l’autoinforme d’acreditació.

Autoinforme d’acreditació del Grau en Estudis d’Arquitectura (GEArq) de l’ETSAV

De l’1 al 13 de setembre de 2021 el document estarà disponible a tota la comunitat; qualsevol persona interessada el pot consultar i, si s’escau, fer-hi suggeriments i comentaris que es poden enviar per escrit a l’adreça electrònica (fins al 13 de setembre de 2021 a les 16.00).

Aquest autoinforme es presentarà per a la seva aprovació, si s’escau, en la sessió de la Junta d’Escola del 14 de setembre de 2021.
En aquesta sessió es tindran en compte els suggeriments i comentaris rebuts durant la fase d’exposició pública.
Posteriorment l’autoinforme es tramitarà a l’Agencia de Qualitat Universitària (
AQU) per a iniciar el procés d’avaluació per part del Comitè d’Avaluació Externa (CAE).