Sou a: Inici / Hemeroteca / Revista CANTINA

Revista CANTINA

Ja a la venta!!
Revista CANTINA

Una publicació del Departament de Projectes de l’ETSAV. Cantina és la suma de converses encadenades en un en pla seqüència.

Unes transcripcions de diàlegs en marxa, de convidats escollits perquè amb les seves reflexions ens continuen retroalimentant l'inexorable debat intern sobre el projecte arquitectònic (o no).

Aquestes s’interrompen algorítmicament amb unes interferències de material de producció pròpia, imatges de la cuina dels cursos i altres ingerències.

Cantina és una revista que acabarà sent un llibre de 640 pàgines de converses, format per plecs de 16 x 21 cm de 32 pàgines acumulables. La coberta serà l’última impressió d’aquest projecte.

Està a la venta a la Biblioteca de l'Escola, a la cooperativa La Capell, les llibrerires La Central, Naos i Laie.