24H URBAN DESIGN HACKATON

13/10/2021

19-21 novembre 2021, online

La universitat BAUHAUS de Weimar organitza el URBAN DESIGN HACKATON 2021, un taller online internacional de disseny, que aquest any es enfoca en el edifici del Centre de Congressos a Berlin i idees per la seva transformació.

Es tracta de treballar un cap de setmana en equips formats per estudiantat de les 4 universitats participants: Bauhaus University, ETSAV, Universitat de Porto i Universitat Bukarest, i tutorejats per professorat dels diferents centres.

Tot el taller serà en Anglès i està destinat a alumnes que cursen com mínim 3er any de arquitectura.

La ETSAV te 4-6 places assignades i reconeixerà la participació amb 2 ECTS optatius.

Tota la informació:

Data límit per enviar sol·licitud: 5 de novembre

Per formalitzar la sol·licitud heu de enviar una carta de motivació / mail (max 1 pàgina) a

Un cop seleccionats/des haureu d'enviar un vídeo de 40 segons a urbandesignhackathon@uni-weimar.de on us presenteu:

- Nom i cognoms
- Universitat
- Lloc de naixement
- On vius / on t'agradaria viure?
- Perquè voldries participar?

Els alumnes que participan en el Hackaton tindran preferència per participar en un taller presencial a Weimar i Berlin del 10 al 19 de març 2022, on es treballa presencialment sobre el mateix projecte en el marc del programa Erasmus+, amb tots els despeses pagades.