Sou a: Inici / Hemeroteca / 25N 2021

25N 2021

12 hores al vestíbul: lectura del manifest
25N 2021

Amb motiu de la commemoració del 25N, Dia Internacional per a l'erradicació de la violència contra les dones, la UPC manté vigent la campanya PROU! digues no a la violència contra les dones.

12 hores al vestíbul de l'Escola, minut de silenci i lectura del manifest

A les 12.30 hores tindrà lloc la xerrada "Erradicant les violències masclistes: reptes actuals i de futur"

-12h30. Salutació de la vicerectora de Responsabilitat Social i Igualtat, Josefina Antonijuan.

-12h45. Xerrada: "Erradicant les violències masclistes: reptes actuals i de futur". Aina Troncoso, psicòloga de l'associació CONEXUS.

Inscripcions:

A la plana web UPC dedicada al 25N UPC trobareu recursos de la universitat per ajudar a eliminar les violències contra les dones i  les activitats que les unitats UPC organitzant amb motiu del 25N:  https://igualtat.upc.edu/ca/25n