Sou a: Inici / Hemeroteca / Micromobilitat a les ciutats

Micromobilitat a les ciutats

Estudiantat dissenya estacions de recàrrega elèctrica
Micromobilitat a les ciutats

La Càtedra SEAT de la UPC, juntament amb experts de la companyia automobilística, han dissenyat diversos prototips d'estacions de recàrrega elèctrica i d'intercanviadors de bateries per a la micromobilitat, a partir d'energies sostenibles i adaptades a diverses zones de l’espai urbà.

Aquest projecte va alineat amb la recentment aprovada normativa de l'Ajuntament de Barcelona que pretén desplegar 550 estacions per a vehicles elèctrics a la ciutat , amb l'objectiu de fomentar la transició energètica cap a una mobilitat sostenible.

Dos professors de l'ETSAV hi han participat: els professors  Ana Puig-Pey, Joan Lluís ZamoraJoan Moreno i Beatriz Amante, juntament amb Mireia Gilibert i Héctor Rallo, experts, respectivament, en mobilitat urbana i bateries de segona vida de SEAT S.A., han dirigit un grup de quatre estudiants de grau per dur a terme el projecte.