Sou a: Inici / Hemeroteca / Jornada Canvia el món

Jornada Canvia el món

Compromís social de la UPC i treball col·laboratiu
Jornada Canvia el món

El 6 d'abril a les 16 h l'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est serà l'escenari d'una jornada centrada en la solidaritat i el compromís social. Es tracta de Canvia el món amb la UPC. Rumb social cap al 2030’, on es farà una presentació i valoració del compromís social de la UPC i el treball col·laboratiu amb altres actors per a la transformació del territori.

Aquesta jornada serà el preàmbul de l'11a edició del Networking Talent Day (NTD), organitzat per UPCAlumni, que enguany posa el focus en l'àmbit professional de l'economia social i cooperativa. Empreses i institucions participants tindran l'oportunitat de mantenir trobades amb els assistents en grups reduïts, per informar dels perfils professionals que cerquen i atendre les seves consultes.