Sou a: Inici / Hemeroteca / IMPORTANT beques MEC

IMPORTANT beques MEC

S'avança la convocatòria!
IMPORTANT beques MEC

Convocatòria destinada a tot l'estudiantat de grau o màster del proper curs, malgat que encara no s'hagi decidit iniciar o continuar amb els estudis postobligatoris o si podran accedir-hi.
També l'han de demana l'estudiantat de batxillerat que tingui pensat accedir a estudis universitaris.

En la tramitació, els candidats i candidates a la beca hauran d’indicar els estudis que considerin més probables i podran modificar la sol·licitud al setembre (en dates que encara estan per confirmar).

Més informació: https://www.upc.edu/ca/sala-de-premsa/noticies/avancat-el-termini-beca-general-del-ministeri

Tinc dret a la beca?

El Servei de Gestió Acadèmica de la UPC ha publicat la informació dels requeriments per conèixer si es té dret a la beca:

1.  Requisits de renda familiar(obriu en una finestra nova) i de patrimoni(obriu en una finestra nova).

2. Comprovar si és te dret a cap deducció de la renda(obriu en una finestra nova).

3. Tenint en compte les deduccions que pertoquin, s'estableix quin és el llindar de renda familiar en funció dels membres de la unitat familiar.

4. Requisits acadèmics de grau(obriu en una finestra nova) o de màster(obriu en una finestra nova).

5. Informació dels imports(obriu en una finestra nova) a percebre en funció dels requisits anteriors.