Sou a: Inici / Hemeroteca / Maqueta made in ETSAV

Maqueta made in ETSAV

al Smart City Expo World Congress (SCEWC)
Maqueta made in ETSAV

La maqueta, de 12 m2 i que representa la ciutat de Barcelona, serveix de suport per projectar els efectes del canvi climàtic a diferents zones de la ciutat, a partir dels resultats del projecte X-ClimPlan, desenvolupat pel Centre de Política del Sòl i Valoracions (CPSV).

La Universitat Politècnica de Catalunya - BarcelonaTech (UPC), a través de CIT UPC, està present un any més en l'Smart City Expo World Congress (#SCEWC22), que té lloc al recinte Gran Via de Fira de Barcelona del 15 al 17 de novembre. En el marc del congrés, la UPC donarà a conèixer les capacitats tecnològiques de la Universitat i presentarà algunes de les solucions en l'àmbit de ciutats intel·ligents en què s'està treballant.

Més informació: Sala de Premsa UPC