Sou a: Inici / Hemeroteca / 28è Concurs Knauf

28è Concurs Knauf

Solucions constructives per a l'arquitectura interior
28è Concurs Knauf

El passat dimarts dia 13 de desembre a les 10.30h es van lliurar a la sala d'actes de l'ETSAV els premis corresponents a la 28ª edició dels premis Knauf de Solucions Constructives a l'alumnat del curs 2021-22.

Amb aquest acte es tanca una col·laboració ininterrompuda durant 28 anys de col·laboració entre l'empresa Knauf i el professor Joan-Lluís Zamora, responsable de l'assignatura de Tecnologies per a la Construcció i Condicionament de l'Espai Interior.

Al llarg d'aquests anys hi han participat quasi 3500 alumnes de l'ETSAV i s'han materialitzat obres com el sostre del bar o el del passadís de les aules teòriques. El concurs no tan sols ha tingut una dimensió de recompensa sinó que permés desenvolupar una tasca formativa recollida en una comunicació recollida a https://www.eaae.be/wp-content/uploads/2017/04/29_researching-and-redifining.pdf