Sou a: Inici / Hemeroteca / Aprovada la LOSU

Aprovada la LOSU

canvi en el model docent d'arquitectura catalana
Aprovada la LOSU

Aprovada el dia 9 de març la llei orgànica del sistema universitari (Losu) que entrarà en vigor el 31 de desembre de 2024.

Aquesta llei té una afectació al professorat associat, ja que té una limitació de la docència del professorat associat. Fixa una limitació de 120 hores lectives per curs per al professorat associat i s'estableix que la docència del professorat funcionari haurà de ser majoria a les facultats.

Als estudis com Medicina o Arquitectura la figura del professorat associat que a l'hora exerceixen la professió és bàsica per a la docència i pot arribar a representar el 70% del total.

Al següent enllaç els directors de les quatre escoles d'arquitectura parlen del que suposa aquest canvi: