Sou a: Inici / Hemeroteca / VII Congrés d'Arquitectura i Salut

VII Congrés d'Arquitectura i Salut

dijous 18 de maig al COAC
VII Congrés d'Arquitectura i Salut

Agrupació d’Arquitectura i Sostenibilitat i l'Associació d'Estudis Geobiològics GEA coorganitzen el VII Congrés d’Arquitectura i Salut, dedicat al paper de l’arquitectura en la creació d’espais més saludables a través de tècniques i ús de materials sostenibles.

En aquest congrés es presentarà l'estudi ambiental fet a l'escola pel Grup de Treball COAC&ETSAV.

dijous 18 de maig
de 9h a 20h
Sala Picasso COAC de Barcelona

La jornada s'estructura en 2 blocs que inclouen diverses conferències i taula rodona cadascun. La primera part girarà al voltant dels "edificis saludables descarbonitzats i circulars” i la segona estarà dedicada al “paper dels materials de construcció en el canvi climàtic: salut del planeta i salut de les persones”.

Moderarà la taula rodona "Cap a edificis saludables, descarbonitzats i circulars" el professor de l'escola Albert Cuchí.

Més informació i inscripcions: