Sou a: Inici / Hemeroteca / Premi Sant Jordi 2023

Premi Sant Jordi 2023

Projecte Final de màster Oriol Riera i Marc Vizcarra
Premi Sant Jordi 2023

L'Institut d'Estudis Catalans (IEC) ha guardonat amb els Premis Sant Jordi 2023 als arquitectes Oriol Riera i Marc Vizcarra.

Premi de la Societat Catalana d’Ordenació del Territori pel Projecte Final de Màster a l'ETSAV "Parc Productiu Torrent dels Alous. Masterplan per a la connexió verda i la intensificació de l’activitat econòmica entre Rubí i Sant Cugat".

El treball exposa una nova manera de construir ciutat, on l'arquitectura productiva i el paisatge conviuen en harmonia. Partint de l'escala metropolitana, el projecte posa especial atenció en l’activitat productiva al tercer cinturó de l’Àrea Metropolitana, la B-30, i planteja solucions mediadores entre les infraestructures i la forma del territori.

Podeu consultar el projecte al portal UPCommons.

El lliurament dels Premis es va celebrar el passat 21 d'abril a la Sala Prat de la Riba de la Casa de Convalescència, seu de la institució. Teresa Cabré, presidenta de l'IEC, va presidir l’acte acompanyada del conseller de Recerca i Universitats, Joaquim Nadal.