Sou a: Inici / Hemeroteca / L'escola a la BEAU XVI

L'escola a la BEAU XVI

Obres i treballs premiats, finalistes i seleccionats
L'escola a la BEAU XVI

26 juny 2013_ Enguany ha tingut lloc la 16a edició dels premis de la XVI Bienal Española de Arquitectura y Urbanismo que convoca el Ministerio de Transportes, Movilidad y Agenda Urbana, a través de la Dirección General de Agenda Urbana y Arquitectura amb la col·laboració del Consejo Superior de los Colegios de Arquitectos de España (CSCAE) i la fundació Caja de Arquitectos. El lema de la BEAU d'aquest any és 'Me–dio Pla–zo', que proposa reflexionar sobre les demandes futures del nostre hàbitat.

En destaquem els treballs distingits a la categoria de projectes finals de carrera i les obres finalistes de professorat de l'escola, pendents de la resolució final del jurat.

En la categoria de projectes finals de carrera, han estat guardonats els treballs:

1080 metres, transformació del polígon industrial de Castellar del Vallès. Premiat.
Jordi Olivella i André del Río

La colònia post-industrial. Re-habitant la colònia tèxtil catalana, rehabilitació d'habitatge obrer i el seu entorn a la colònia Burés, Castellbell i el Vilar. Premiat.
Uma Fernández i Patricia Parra

Metabolització de la ruïna: un exercici de reordenació territorial a la Vall del Ges a través del moviment de matèria. Seleccionat.
Jerome Lorente i Jose Amor.

En la categoria d'obres, són finalistes, a l'espera del veredicte del jurat:

Casa 1616, Barcelona.
Harquitectes. David Lorente, Josep Ricart, Xavier Ros, Roger Tudó.

Habitatge Social 1737, Sector de Ponent, Gavà.
Harquitectes. David Lorente, Josep Ricart, Xavier Ros, Roger Tudó.

I han estat seleccionades les obres:

Casa 0006, Vilafranca del Penedès. taller11 cooperativa d'arquitectura. Roger Maranges, Ignasi Casas, Anna Burgaya, Sandra Prat, Meri Mensa, Víctor Nadales, Sara Ferran.
www.taller11.cat/

Casa 1721, Granollers. Harquitectes. David Lorente, Josep Ricart, Xavier Ros, Roger Tudó.
www.harquitectes.com/

Centre de Vida Comunitaria de Trinitat Vella, Barcelona. Carol Beuter, Manuel Sánchez-Villanueva.
www.hazarquitectura.com

Edifici de 47 habitatges de protecció oficial al carrer Escolapi Càncer de Barcelona. DATAAE + NARCH + Maira Arquitectes.
www.dataae.com

Rehabilitació d'oficines 1822, Esplugues de Llobregat. Harquitectes. David Lorente, Josep Ricart, Xavier Ros, Roger Tudó.
www.harquitectes.com/